Retour

Spread the love

Verzenden & retouren

Verzenden

Basiclamp bezorgt uw orders boven de 40 euro gratis op uw afleveradres

Wij versturen alle orders boven de 40 euro gratis. Voor kleinere orders wordt 6.95 euro verzendkosten in rekening gebracht. 

Wij verzenden met:

  • GLS of een andere koerier  

Wij verzenden de meeste orders in Nederland, België en Duitsland met GLS. Na verzending van de order ontvangt u een Track en Trace code per mail en kunt u uw zending volgen!

Als GLS uw order bij u aanbiedt en u bent niet thuis, dan ontvangt u een bericht in uw brievenbus en kunt u via de klantenservice van GLS een andere afspraak maken. U kunt de dag en eventueel een ander afleveradres afspreken!

Afhalen op Bronsstraat 33 te IJmuiden

U kunt uw bestelling ook afhalen bij onze showroom in IJmuiden. Betaling kan dan vooruit per Ideal of contant bij aflevering. Wij verzoeken u dan gepast geld mee te nemen. Pinnen kan niet. Een pinautomaat is op 250 meter van onze showroom aanwezig.

Retour zenden

Basiclamp onderscheidt twee soorten retourzendingen:

  • correcte artikelen
  • defecte artikelen

Correcte artikelen retour sturen

Artikelen kunnen geretourneerd worden binnen zeven (7) werkdagen na aflevering in de originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur. Let op: De verzendkosten zijn voor de koper. Restitutie van het aankoopbedrag vindt plaats binnen maximaal tien (10) werkdagen wanneer het artikel door Chericoni B.V. in ongeschonden en originele verpakking ontvangen wordt.

Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour zending en voeg deze bij in de doos!  Dit kan ook via:

info@chericoni.com 

Defecte artikelen

Chericoni B.V. garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden die door Chericoni B.V  kosteloos hersteld.

De verzendkosten komen, indien de klacht gegrond is, binnen de garantietermijn voor kosten van Chericoni B.V., Chericoni B.V.  stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden. Mocht reparatie niet mogelijk zijn kunt u een vervangend artikel uitzoeken of vindt restitutie van het aankoopbedrag plaats.       

U kunt via de helpdesk melding maken van uw klacht:  info@chericoni.com en Chericoni B.V. zal een nieuwe lamp of de gerepareerde lamp naar u terugsturen!